بهترین گیاهان داخلی برای آپارتمان ها

ارسال شده در 12 مرداد ماه 1401

122 بازدید | 3 نظر
 شهر گیاه

امروزه با توجه به زندگی مدرن شهری و کمبود فضای سبز در شهرهای بزرگ، نگهداری گیاهان در داخل آپارتمان در ایجاد فضایی آرامش بخش و دلنشین کمک می کند.

با توجه به فضای محدود و نور کمی که در آپارتمان ها وجود دارد نگهداری از بسیاری گیاهان ممکن نمی باشد با این حال، تنها داشتن چند گیاه آپارتمانی که به راحتی از آنها مراقبت می شود، بر ارامش و زیبایی فضای داخلی می افزاید

پنج مورد از بهترین گیاهان آپارتمانی سرپوشیده:

 اسپاتی فیلوم Spathiphyllum – مراقبت از اسپاتی فیلوم بسیار آسان است واین گیاه نسبت به نور کم داخل آپارتمان مقاوم است.این گیاه نشانه های کم آبی را با افتادن برگها نشان می دهد.

بهترین گیاهان داخلی برای آپارتمان

ساکولنت های اچوریا  Echeveria – این ساکولنت سخت به نور غیر مستقیم نیاز دارند، در گلدان های کوچک به خوبی عمل می کنند، آب را مانند کاکتوس ذخیره می کنند و در اندازه ها و رنگ های مختلف هستند. گیاهان آبدار و کاکتوس گلدانی را برای فضای کوچک خود و کنار پنجره ای روشن قرار دهید.

بهترین گیاهان داخلی برای آپارتمان

پوتوس  petus - اکثر گونه هایی که برای استفاده در داخل خانه رشد می کنند (گیاهان نئون، مرمر ملکه، جید و گلدن پوتوس)، مانند پیچک به سمت پایین رشد می کنند. بسیاری از رنگ‌ها، اگرچه با نور کمتر رنگ‌ها به همان اندازه پر جنب و جوش نخواهند بود، اما مشکلات نگهداری کمی دارند و به مقادیر محدودی آب نیاز دارند.

بهترین گیاهان داخلی برای آپارتمان

زامیفولیا Zamioculcas Zamiifolia  – گیاه زامیفولیا تقریباً در هر شرایطی می تواند زنده بماند. آنها کند رشد می کنند و تقاضای کمی برای آب و نور دارند، گیاهی بسیار منحصر به فرد.

Aglaonema - یکی از گروه های مورد علاقه من از گیاهان. بسیاری از انتخاب های رنگی، بسیاری از Aglaonemas های جدید سرما را بسیار بهتر و سخت تر کنترل می کنند

بهترین گیاهان داخلی برای آپارتمان

سانسوریا Sansevieria – سانسوریا ها به اندازه کافی سخت هستندکه بتواند طیف گسترده ای از شرایط نوری و محیطی  موجود در آپارتمان ها را تحمل کند در گذشته به عنوان گیاه پوششی نیز مورد استفاده قرار می گرفت. این گیاه نیاز به رسیدگی مداوم ندارد و حتی در صورتی که شما یک هفته هم به آن سر نزنید گیاه از بین نمی رود.

بهترین گیاهان داخلی برای آپارتمانی

 

 

 


نظرات کاربران

دیدگاه خود را ارسال کنید

نظر خود را برای این مطلب ارسال کنید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین مطالب

اثر پتاس در رشد گندم

18 فروردین ماه 1401

کوددهی درختان میوه

06 اسفند ماه 1400

کود سرک چیست؟

دسته بندی:
24 مرداد ماه 1401

چرا برگ های گیاه فلفل زرد می شوند؟

دسته بندی:
09 مرداد ماه 1401

سمپاشی درختان میوه در فصل زمستان

دسته بندی: آفت و بیماری
03 اردیبهشت ماه 1401